środa, 16 września 2015

WITAM W MOIM KRÓLESTWIE

Cześć misiaki! 
Choć na nagłówku zapewne zauważyliście napis "Cosmo Books", a jednak pomyślałam, na tym bloku nie będę zamieszczać tylko i wyłącznie recenzji książek. Bo w końcu, mało takich jest? Książki - motyw przewodni bloga, jednak chciałabym, żeby każdy mógł znaleźć tu coś w sam raz dla siebie. Możecie spodziewać się także filmów, zdjęć, muzyki czy nawet notek motywujących ode mnie. Coś na pewno pojawi się w najbliższym czasie. Proszę, nie spodziewajcie się profesjonalnych recenzji czy wypowiedzi, gdyż jestem stuprocentową amatorką, zapewne wiem tyle co i Wy, jak nie mniej. Bardzo prosiłabym o opije pod każdym moim najbliższym postem. Chcę widzieć, czy to co robię ma w ogóle jakiś sens. Nie robię tego dla siebie, robię to głównie dla Was. Wiem, jak wiele razy byłam w sytuacji, kiedy odnosiłam się do Internetu w poszukiwaniu recenzji książek czy filmów. Wy pewnie też, dlatego chciałabym Wam w tych poszukiwaniach pomóc. 
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz